Heeft u vragen of opmerkingen, neem gerust contact met ons op! Als u belt heeft u sneller een antwoord, maar mailen kan natuurlijk ook. Tevens kunt u gebruik maken van ons contactformulier, hier rechts.
| Scuba Support Franciscusweg 10-1 1216SK Hilversum The Netherlands [email protected] Gratis ruime parkeergelegenheid! |
FAQ's
Franciscusweg 10-1
1216SK
Hilversum, the Netherlands
Dat kan zeker!
Als je een reparatie opstuurt, doe er dat een briefje bij met de volgende gegevens:
Als het pakket na reparatie teruggestuurd moet worden, zullen we eerst de factuur en een betaalverzoek sturen.
Zodra de werkzaamheden gereed zijn en de betaling is afgerond, zullen we het pakket naar u terug sturen.
Wij adviseren om het pakket verzekerd en met track & trace te versturen.
Scuba Support is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten.
Ja, dat kan, echter zijn er een aantal voorwaarden.
Het product dient in de originele verpakking en onbeschadigd retour te worden verzonden, samen met een kopie van de factuur met daarop aangegeven de reden van retour.
Verzendkosten zijn voor de rekening van de koper, tenzij anders afgesproken.
Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen zullen we na inspectie van het product het bedrag van het product retour storten.
Als je alle gewenste producten in je winkelmandje hebt gedaan, klik dan op 'doorgaan en afrekenen'.
Kies ervoor om een account aan te maken en vul je volledige adres gegevens in.
De verzendkosten worden nu berekend op basis van het pakket gewicht en het verzendadres dat is ingegeven.
Dat kan zeker!
Als je een reparatie opstuurt, doe er dat een briefje bij met de volgende gegevens:
Als het pakket na reparatie teruggestuurd moet worden, zullen we eerst de factuur en een betaalverzoek sturen.
Zodra de werkzaamheden gereed zijn en de betaling is afgerond, zullen we het pakket naar u terug sturen.
Wij adviseren om het pakket verzekerd en met track & trace te versturen.
Scuba Support is niet aansprakelijk voor zoekgeraakte pakketten.
Wij streven er naar om werkzaamheden zo spoedig mogelijk uit te voeren.
Het hangt veelal ook af van, of de juiste onderdelen uit voorraad beschikbaar zijn.
Vraag ons even naar een indicatie van uw specifieke werkzaamheden.
Jazeker, u heeft op elke reparatie 3 maanden garantie op de vervangen onderdelen.
De garantie omvat geen verzendkosten.
Jazeker, hiervoor hebben we wel uw adresgegevens nodig.
Wij zullen u na de servicewerkzaamheden de factuur sturen met daarin meegenomen de verzendkosten.
Zodra deze factuur is voldaan zullen we het pakket versturen, en bij kostbare producten zullen we kiezen voor verzekerd verzenden.
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
RegistrerenU heeft geen artikelen in uw winkelwagen